-->
Do zakresu działania Pełnomocnika ds. kontroli zarządczej należy:
1) wykonywanie zadań związanych z koordynacją kontroli zarządczej w Urzędzie Gminy,
2) prowadzenie prawidłowej dokumentacji związanej z kontrolą zarządczą,
3) utrzymanie procesu kontroli zarządczej, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym,
4) kształtowanie i wdrażanie polityki zarządzania ryzykiem,
5) opracowywanie rocznego harmonogramu pracy dot. kontroli zarządczej,
6) prowadzenie rejestru celów i ryzyk,
7) dokonywanie samooceny i kontroli ryzyka,
8) okresowe weryfikowanie regulacji wewnętrznych pod kątem celów kontroli zarządczej, występujących ryzyk oraz skuteczności i zasadności ich ustanowienia,
9) rekomendowanie Wójtowi rocznej oceny systemu zarządzania ryzykiem,
10) opracowywanie rocznego planu działalności uwzględniającego najważniejsze cele do realizacji w danym roku,
11) przedstawianie Wójtowi sprawozdań, analiz i innych dokumentów dotyczących działania systemu kontroli zarządczej oraz potrzeb z jego doskonaleniem,
12) analizowanie wszelkich uwag kierowanych przez organy kontrolne mogące wskazać na niedoskonałość systemu kontroli zarządczej oraz podejmowanie działań korygujących,
13) przy znakowaniu spraw pełnomocnik ds. kontroli zarządczej używa się symbolu „PKZ’’.
Osoba wytwarzająca informację: | PADZIK KATARZYNA |
Data wytworzenia informacji: | 01-02-2016 |
Osoba wprowadzająca informację: | Padzik Katarzyna |
Data wprowadzenia informacji: | 18-11-2015 |